انواع متعدد صفحه‌ی فرود دستگاه لیزر

در کل ما شش گونه صفحه‌ی فرود داریم :

صفحه‌ی click – through : این کاغذ یکی از ساده‌ترین اشکال صفحه‌ی فرود است . دستگاه لیزر انگیزه کلی این جور صفحه‌ی فرود , دادن آمادگی‌های اضطراری به بازدیدکننده , از روش اطلاعاتی مختصر و مفید درخصوص پیشنهاد مطرح‌شده , و ترغیب آن‌ها به کلیک کردن روی دکمه‌ی فراخوان تعبیه‌شده درین برگه و شروع روند خرید است . در نصیب متن صفحه ها فرود click – through معمولاً مطالبی در زمینه‌ی این‌که چرا منفعت از تولیدات و خدمات پیشنهادشده به نفع خریدار است و چگونگی به کار گیری از آنها , نوشته‌شده است . یک عدد دیگر از ویژگی ها بارز این دسته صفحه‌ی فرود این است که درین دستگاه لیزر کاغذ هیچ جور فرمی نیست . تنها یک دکمه‌ی فراخوان در آن تعبیه‌شده است که بازدیدکننده‌ای را که آمادگی‌های اضطراری به او داده‌شده است را به صفحه‌ی دارای اهمیت تولیدات یا این که سرویس ها سوق‌دهی می کند . صفحاتی که یک سفارش مجانی را مطرح مینمایند , معمولاً از این جور صفحه های فرود هستند :
صفحه‌ی فرود
صفحه‌ی ایجاد سرنخ‌های بازاریابی : انگیزه از این نوع صفحه‌ی فرود , جمع‌آوری اطلاعات شخصی دستگاه برش لیزر دستگاه لیزر ( اسم , نشانی پست الکرونیکی و غیره ) است . هیچ مدل لینک و پیوند خروجی درین نوع صفحه های وجود ندارد . فرمی که در‌این کاغذ قرار می‌گیرد راءس اعتنا خواهد بود , به این ترتیب باید دوچندان با توجه طراحی شود . متنی که در این ورقه متن می‌شود می بایست قوی باشد به‌خوبی محصول ها یا این که خدمات پیشنهادشده را تعریف نماید و بازدیدکننده را به کامل شدن فرم جانور و کلیک روی دکمه‌ی فراخوان ترغیب نماید . به مثال تحت و فرم موجود در آن اعتنا فرمائید : صفحه‌ی فرود
صفحه‌ی فشرده : این جور صفحه‌ی فرود فقط برای تثبیت نشانی نشانی اینترنتی بازدیدکننده طراحی می گردد و استراتژی مؤثری برای توسعه فهرست نشانی اینترنتی است . یک صفحه‌ی فرود فشرده , آدرس‌های پست الکرونیکی بازدیدکنندگان را جمع‌آوری مینماید تا آنان‌را در پروسه‌ی بازاریابی پیش پیروزشود . در نوشته جان دار درین صفحه باید تمام فوایدی که بازدیدکننده از فایده از محصول ها یا این که خدمات شما به دست می‌آورد , ذکر شود . نکته‌ی دارای اهمیت در مورد این برگه دکوراسیون آن است , چون هدف این ورقه جلب‌توجه مخاطب است . به همین منظور است که نوشته این برگه بایستی طوری متن شود که خواندن آن برای بازدیدکننده , سهل و جذاب باشد ( به این خواسته می‌توان برای مثال از بولت ها استفاده نمود ) . برعکس فرم موجود در صفحه‌ی تولید سرنخ‌های بازاریابی , فرم جمع‌آوری اطلاعات در این ورقه می بایست کوتاه باشد ; یک جای خالی برای واردکردن نشانی آدرس اینترنتی , برای پیش بردن بازدیدکننده در‌این فرآیند کفایت می‌کند .

صفحه‌ی فرود
صفحه‌ی فروش : صفحه‌ی فروش یک صفحه‌ی جداگانه برای فروش یک محصول یا سرویس است . انگیزه این صفحه , دستگاه لیزر دادن تمام داده ها حتمی برای خرید یک محصول به بازدیدکننده است . در صفحه‌ی فروش می‌توان بسته به پیچیدگی یا این که سادگی محصول یا این که خدمت موردنظر , از یک فرم کوتاه یا طولانی فایده کرد . بدیهی است که هرچه محصول دستگاه لیزر یا خدمت موردنظر پیچیده‌تر باشد و به دقت و سرمایه‌گذاری بیشتری نیاز داشته باشد , فرمی که مورداستفاده قرار می‌گیرد , می بایست طولانی‌تر باشد , و نمیتوان توضیحات مرتبط با آن را در تعدادی کلمه و واژه یا تعدادی ردیف گنجاند . در‌این موردها معمولاً دستگاه لیزر از یک دکمه‌ی فراخوان برفراز کاغذ و یکی در ذیل برگه ( هنگامی بازدیدکننده ماوس خویش را جنبش میدهد و به انتهای صفحه می‌رسد ) به کار گیری می شود . در بقیه موردها یک فرم کوتاه با یک دکمه‌ی فراخوان نیز کفایت می‌نماید . به نمونه زیر از وب‌سایت Time Doctor که در آن دو موقعیت ذکر شده آیتم مقایسه قرارگرفته‌اند اعتنا فرمایید : ( صفحه‌ای که فرم کوتاه‌تر در آن به‌کاررفته است , نرخ تبدیل را ۳۶ % بالاتر برده است ) صفحه‌ی فرود
صفحه‌ی Splash : این صفحه‌ , صفحه‌ی معرفی است که گذشته از هر صفحه‌ی دیگری در وب‌سایت دستگاه لیزر ظاهر می‌شود . البته تمام وب‌سایت‌ها صفحه‌ی Splash ندارند البته آن‌هایی که دارا‌هستند , این کاغذ در آنان اولین صفحه‌ای است که بازدیدکننده آن را می‌بیند و در آن به او برای ورود به وب‌سایت خوش‌آمد گفته میگردد . انگیزه این ورقه دستگاه لیزر ارائه‌ی اطلاعات اضافه در امر برند دستگاه لیزر به بازدیدکننده , و هدایت وی به‌سوی صفحه‌ی درست و هماهنگ با نیاز او در وب‌سایت است . علاوه بر این , می‌توان از این کاغذ برای ثبت‌نام بازدیدکنندگان هم استفاده کرد :
صفحه‌ی فرود
صفحه‌ی Pitch : این ورقه به شما در جذب مشتریان به تولیدات و سرویس ها شما کمک مینماید و ولی خویش به اشکال مختلفی تقسیم میشود .
صفحه‌ی Pitch تولیدها , تولیدات شما‌را به سناریو می گذارد . همان‌طور که دستگاه لیزر از نام آن پیداست , درین برگه بیشتر , دستگاه لیزر تولیدها در راءس توجه می باشند تا فرم‌های جمع‌آوری سرنخ‌های بازاریابی . و این کار قادر است از شیوه های متفاوت , ازجمله : هایلایت کردن مزایا و یا ویژگی ها تولیدها دستگاه لیزر موردنظر صورت گیرد .